Nem-HR kan nu integreres med TimeMap
Hvis din virksomhed bruger TimeMap til at administrere tidsregistrering på dine medarbejdere, kan du nu forbinde TimeMap til Nem-HR for at benytte vores løsning til at indberette fravær – direkte i dit TimeMap system.
Når først forbindelsen er oprettet og systemerne taler sammen, vil Nem-HR automatisk indhente data på jeres sygemeldinger, barselsforløb og kurser, så virksomheden modtager refusion for medarbejderens fravær.
Hvad kan TimeMap?
Med et tidsregistreringssystem fra TimeMap bliver det nemmere at planlægge arbejdsdagen i jeres virksomhed, og I får altid registreret de nøjagtige tidsstempler med den automatiske process. Det giver større gennemsigtighed, så både egne medarbejdere og kunderne kan se, hvor meget tid I har brugt på at udføre jeres projekter.
TimeMap har siden 2006 hjulpet danske virksomheder med at holde styr på arbejdstid, overarbejde, ferie og vagtplanlægning. Platformen kører på alle devices og opdateres i realtid, så du og dine medarbejdere altid kan planlægge ud fra den seneste information.
Besøg også TimeMap.dk for at lære mere om hvordan tidsregistrering i din virksomhed kan gøres nemmere.
Hvordan kommer jeg i gang med at bruge Nem-HR i TimeMap?
Du skal bruge et unikt og sikkert nøgle-ID, som du finder under dine indstillinger i TimeMap, og så skal du sætte et kodeord. Nøglen bruger du til at forbinde de to systemer, og derefter går det hurtigt med at komme igang.
Du kan læse mere om vores nye integration under apps på MinRefusion.dk eller på vores nye partnerside for TimeMap.