TimeMap logo

TimeMap

TimeMap er et alt-i-et tidsregistreringssystem, som samler alt information inden for tid. Vi håndterer jeres overenskomster, fravær, ferie, fleks- og lønregler. Med mere end 50.000 daglige brugere har er vi et af Danmarks mest udbredt systemer inden for tidsregistrering samt håndtering af fravær og ferie.

Hvad tilbyder vi?

Hvad tilbyder vi?

Hvordan fungerer samarbejdet?

Med integrationen mellem TimeMap og Nem-HR kan I oprette fravær som normalt, hvor vores systemer nu nemt kan udveksle data mellem hinanden automatisk. Nem-HR administrerer indberetningerne, efterfølgende vil din virksomhed modtage refusionen.

Hvordan fungerer samarbejdet?

Med integrationen mellem TimeMap og Nem-HR kan I oprette fravær som normalt, hvor vores systemer nu nemt kan udveksle data mellem hinanden automatisk. Nem-HR administrerer indberetningerne, efterfølgende vil din virksomhed modtage refusionen.

Forbind TimeMap til Nem-HR

Sådan ordnes det praktiske

  1. Kontakt os med kontaktformularen.

  2. Vi opretter jeres virksomhed i vores system.

  3. Jeres TimeMap system bliver forbundet til Nem-HR’s platform.
Integrationsformular
Sending