TimeMap
TimeMap er et alt-i-et tidsregistreringssystem, som samler alt information inden for tid. Vi håndterer jeres overenskomster, fravær, ferie, fleks- og lønregler. Med mere end 50.000 daglige brugere har er vi et af Danmarks mest udbredt systemer inden for tidsregistrering samt håndtering af fravær og ferie.
Hvad tilbyder TimeMap?
- Tidsregistrering
- Fleks og flekssaldi
- Ferie, feriefri og ferieregnskab
- Vagtplan og vagtplanlægning
- Fraværsregistrering
- Lønberegning med integration til jeres lønsystem
- Digitalt stempelur
- Frit valg mellem brug på PC, tablet terminal og app
Hvad tilbyder TimeMap?
- Tidsregistrering
- Fleks og flekssaldi
- Ferie, feriefri og ferieregnskab
- Vagtplan og vagtplanlægning
- Fraværsregistrering
- Lønberegning med integration til jeres lønsystem
- Digitalt stempelur
- Frit valg mellem brug på PC, tablet terminal og app
Hvordan fungerer samarbejdet?
Med integrationen mellem TimeMap og Nem-HR kan I oprette fravær som normalt, hvor vores systemer nu nemt kan udveksle data mellem hinanden automatisk. Nem-HR administrerer indberetningerne, efterfølgende vil din virksomhed modtage refusionen.
Hvordan fungerer samarbejdet?
Med integrationen mellem TimeMap og Nem-HR kan I oprette fravær som normalt, hvor vores systemer nu nemt kan udveksle data mellem hinanden automatisk. Nem-HR administrerer indberetningerne, efterfølgende vil din virksomhed modtage refusionen.
Forbind TimeMap til Nem-HR
Sådan ordnes det praktiske
- Kontakt Nem-HR via formularen.
- Nem-HR opretter jeres virksomhed i vores platform.
- Jeres TimeMap system bliver forbundet til Nem-HR’s platform.