Zenegy
Zenegy Payroll & HR er en ny måde at tænke og arbejde med løn på.
For første gang er fokus på jeres tid, jeres produktivitet og struktur. Hos Zenegy kender vi alt til løn og regnskab, og vi kender også til alle udfordringerne. Derfor har vi bygget en ny platform, der først og fremmest har virksomheden i centrum og gør op med de kendte problematikker.
Zenegy hjælper, strukturerer og gør jeres virksomhed mere effektiv.
Hvordan?
Her er blot et lille udpluk af funktionerne:
- Datostyring til ændringer der skal tage effekt frem i tid, fx ændring af løn-trin, pension etc.
- Bogføring på afdelingsniveau, for bedre intern struktur og effektivitet.
- Automatisk håndtering af ferie og feriefridage.
- Gratis nulindberetning.
- Mulighed for flere Overførselsserviceaftaler (tidligere Nets-aftaler).
- Zenegy har et 100% åbent API, som stort set kan integreres ind i et hvilket som helst system.
- Løn direkte på mobilen via Zenegys app.
- …og meget mere.
Flere end 6000 virksomheder bruger allerede Zenegy – skal vi også digitalisere løn for din virksomhed?