fbpx

Automatisk refusion

Automatisk refusion

Ring 31 155 155

Få hurtig rådgivning

NemID, MitID og Digital postkasse

Slip for hovedpinerne med de offentlige systemer. Få hjælp af Nem-HR til at komme igang med NemID, MitID og den digitale postkasse.

Har din virksomhed udfordringer med NemID medarbejdersignatur eller nøglekort til erhverv, så kan vi hjælpe dig nu!

Når du bruger Nem-HR kræves det ikke, at du besidder avancerede computeregenskaber eller har styr på det offentlige i henhold til, hvad man skal ajourføre som selvstændig virksomhed. Vi har mere end 17 års erfaring indenfor offentlige ydelser og kan hjælpe og rådgive dig inden for alle områder, stort som småt.

Ny type digital signatur

Efter afviklingen af digital signatur, er det nu obligatorisk at benytte NemID medarbejdersignatur ved indberetning og adgang til de fleste offentlige og kommunale instanser. Signaturen benyttes til at opnå adgang til din obligatoriske digitale postkasse og til at tildele fuldmagt til servicevirksomheder som os, der assisterer med indberetninger via virk.dk.

NemID

De forskellige NemID der findes er:

Bliv kontaktet (NemID og Digital postkasse)
Sending

Barsel

Få ro på hele barselsperioden. Lad Nem-HR håndtere jeres barselsrefusion fra start til slut. Vi holder styr på regler og deadlines, så I ikke behøver at bekymre jer om det adminsitrative.

Læs mere

NemRefusion & Virk

Det kan være kompliceret og som oftest en meget tidskrævende proces at søge i NemRefusion. Hos Nem-HR kan vi håndtere vi al din kontakt til det offentlige og sørger for hele dit refusionsforløb.

Læs mere

Sygedagpenge

Nem-HR er eksperter i sygedagpenge og systemerne i det offentlige, så du ikke behøver være det. Vi klarer al din kontakt til det offentlige med vores unikke og automatiserede løsning.

Læs mere
Bliv kontaktet (NemID og Digital postkasse) 2
Sending

Skal vi opsætte din obligatoriske digitale postkasse for dig?

Som erhvervsdrivende er det obligatorisk at modtage digital post fra det offentlige i en digital postkasse på virk.dk.

Det kan dog være udfordrende for mange selvstændige erhvervsdrivende at finde ud af, hvordan man opsætter sin digitale postkasse. Hos Nem-HR tilbyder vi derfor at hjælpe dig med aktivering og opsætning af din digitale postkasse, så du for fremtiden nemt kan få adgang.

Opsætning af din Digitale postkasse med fjernsupport

For at gøre det overskueligt for dig har vi mulighed for at fjernstyre din computer. Det gør vi ved at oprette fjernforbindelse til din PC eller Mac, mens du er med på telefonen og kigger med på din skærm. På den måde kan vi bestille, installere og aktivere din NemID nøglefil eller dit nøglekort via din computer med det samme.

Har du akut brug for hjælp?

Thomas Falther

Er din specialist i NemID, MitID og digital postkasse

Har du spørgsmål, eller andet vi skal tage stilling til, kan du med fordel skrive til os via kontaktformularen eller ringe til os på telefon 31 155 155.

Vi ser frem til at tage imod din henvendelse!

Med venlig hilsen

Team Nem-HR

V2_2022_Thomas